  • 1. Data: 2005-09-14 16:14:15
    Temat: wymeldowanie - a paszport - UK
    Od: "tere" <t...@n...op.pl>

    Witam serdecznie,
    Zastanawia mnie taka sprawa.
    Wyjechalem do Anglii mam tam prace moja rodzina dojedzie do mnie za m-c aby
    nie placic podatkow w polsce z wiadomych wzgledow (musial bym placic podatki
    29% lub wyzsze) musze sie w polsce wymeldowac i zglosic ze przenioslem swoje
    "centrum interesow zyciowych" do Anglii
    czyli tam mieszkam i tam chce placic podatki
    ale jak wyglada kwestia np. paszportu przeciez tu mam podany polski adres
    zameldowania co z tym zrobic zeby bylo zgodnie z prawem itd...
    ... to samo z dowodem osobistym prawojazdy.
    dziekuje za wszelkie sugestie

    pozdrawiam .

  • 2. Data: 2005-09-14 22:34:11
    Temat: Re: wymeldowanie - a paszport - UK
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tere" <t...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    Masz jakiś nowy wzór tego paszportu? Bo w moim adresu nie ma :-)

    A poważnie, to paszport poświadcza Twoje obywatelstwo i tyle. Adres
    jest tylko w bazie PESEL.

  • 3. Data: 2005-09-15 08:30:46
    Od: "tere" <t...@n...op.pl>

    > Masz jakiś nowy wzór tego paszportu? Bo w moim adresu nie ma :-)
    >
    > A poważnie, to paszport poświadcza Twoje obywatelstwo i tyle. Adres
    > jest tylko w bazie PESEL.

    no faktycznie nie ma :))))))
    ale w dowodzie i w prawojazdy jest ..??

  • 4. Data: 2005-09-15 19:57:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > no faktycznie nie ma :))))))
    > ale w dowodzie i w prawojazdy jest ..??

    Toteż dowód i prawo jazdy należy wymienić. Paszportu nie. A pytanie
    było o paszport :-)))