  • Data: 2005-07-12 18:28:18
    Temat: Odszkodowanie za uraz akustyczny
    Od: "Piotrek" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Słuchałem odtwarzacza mp3 przez słuchawki (dosyć cicho) i się
    popsuł w ten sposób, że głośność nagle zwiększyła się do maksimum
    (i tak już zostało, niezależnie od położenia regulatora głośności).

    Doznałem urazu akustycznego - stwierdziłem pogorszenie się słuchu,
    odczuwam bóle i zawroty głowy, cierpię na bezsenność.
    Pytanie brzmi: czy mogę domagać się od producenta odszkodowania
    i na jakiej podstawie prawnej (proszę w miarę możliwości o "nakierowanie"
    na odpowiedni paragraf).

    Zapewne będę musiał przedstawić wynik badań lekarskich, ale przed tym
    wydarzeniem nie robiłem badań słuchu i nie ma za bardzo jak dokonać
    porównania. Czy to jest istotna przeszkoda?

    Dziękuję i pozdrawiam

    Piotr