  • 11. Data: 2006-05-21 18:58:21
    Temat: Re: Odszkodowanie z tytułu kolizji - czy warto się odwoływać ?
    Od: "Bolek" <B...@b...com>

    > Aha, zostało jeszcze jedno pytanie dot. nowych części: a mianowicie czy
    > ubezpieczyciel
    > winien jest zwrócić pieniądze jak za zamienniki czy jak za części nowe -
    > oryginalne ?

    Oni znaja polskie realia wiec czesto licza wg tego ze wezmiesz młotek,
    pojedziesz
    do dziupli bo lampy i za 200zł sam wsio zrobisz, ja miałem taka sytuacje ,
    ze wychodziło
    za mało szkód wiec nie chcieli wyplacic, wiec pojechalem do seriwisu wyszlo
    3x tyle i zapłacili oni :).
    Liczyc powinni od oryginałów, bo ubezpieczałes jako oryginały.