    From: "Konop" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odśnieżanie??
    Date: Wed, 8 Feb 2006 00:18:53 +0100

    Witam!!

    Zastanawia mnie jeden fakt - wynajmuję garaż. Konstrukcja jego dachu
    ugina się jużpod ciężarem zalegającego śniegu o łądnych kilka cm, a ciężko
    mi powiedzieć, ile jest w stanie wytrzymać... . Już dziś bałem się zostawiać
    tam auto. Wydaje mi się, że za utrzymanie obiektu odpowiedzialny jest
    właściciel (gmina), więc to oni mają obowiązek odśnieżenia dachu. Jeśli
    jednak nie chcą, to jak mogę ich zmusić?? Nie chciałbym ponieść kosztów, bo
    chyba powinien za to płacić właściciel! Co poradzicie w takiej sytuacji? Czy
    wezwana straż pożarna ma obowiązek odśnieżyć dach (czyli zlikwidować
    zagrożenie) i kosztami obciąży właściciela, czy np. wzywającego najemcę??
    Dodam, że garaż to spory obiekt, ma szerokość 10m, długość koło 6m.
    Konstrukcja dachu podpiera się praktycznie tylko przy ścianach, więc ta 10m
    belka już nieźle "wisi" :/... .

    Z góry dziękuję za pomoc!!

    Pozdrawiam
    Konop

    PS Zabezpiecznie antyspamowe - zmien "13" na "po" :)