  • 1. Data: 2005-08-19 18:11:38
    Temat: Odsetki karne-prosba
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Jak znależć odsetki karne w zł i USD od nakazu wydania sądowego?

  • 2. Data: 2005-08-19 18:24:20
    Temat: Re: Odsetki karne-prosba
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Alicja napisał(a):
    > Jak znależć odsetki karne w zł i USD od nakazu wydania sądowego?

    ktoś ma ci wydać rzecz, a ty chcesz od tego odsetki ????

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 3. Data: 2005-08-19 18:28:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak znaleźć odsetki karne w zł i USD od nakazu wydania sądowego?

    Szukasz odsetek karnych w złotówkach. Możesz poszukać tabelek, ale są
    w sieci kalkulatory. lepiej z nich skorzystać. Potem przeliczasz to na
    USD, choć nie wiem po co. Zakładam, że zobowiązanie ma być na
    terytorium RP.

  • 4. Data: 2005-08-20 05:14:05
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > ktoś ma ci wydać rzecz, a ty chcesz od tego odsetki ????
    >
    > --
    > Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    > Ci rację. ;-)

    Przez przeszło 10 lat w depozycie sadowym były zdeponowane moje pieniadze
    których dobrowolnie nie dałem na przechowanie.

  • 5. Data: 2005-08-20 05:17:05
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

> [...]
    > w sieci kalkulatory. lepiej z nich skorzystać. Potem przeliczasz to na
    > USD, choć nie wiem po co. Zakładam, że zobowiązanie ma być na

    Patrzyłem w Infor ale sa tylko ustawowe a ja szukam karnych.Zobowiazanie
    jest na terytorium RP ale miałem w tamtym czasie status cudzoziemca i za
    kazdy dzień pobytu w RP musiałem zmieniac dewizy na zł chociaż to nie ma nic
    wspólnego ze sprawą.

  • 6. Data: 2005-08-20 05:22:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alicja napisał(a):

    > Przez przeszło 10 lat w depozycie sadowym były zdeponowane moje pieniadze
    > których dobrowolnie nie dałem na przechowanie.

    Od depozytów sądowych odsetki nie przysługują.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 7. Data: 2005-08-20 06:35:21
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > Od depozytów sądowych odsetki nie przysługują.

    To prosze napisz co przysługuje.

  • 8. Data: 2005-08-20 07:09:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alicja napisał(a):

    > To prosze napisz co przysługuje.

    Nic. Zwrot depozytu.

  • 9. Data: 2005-08-20 12:15:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Patrzyłem w Infor ale są tylko ustawowe a ja szukam karnych.

    A jaka jest miedzy nimi różnica?

    > Zobowiązanie
    > jest na terytorium RP ale miałem w tamtym czasie status cudzoziemca
    i za
    > każdy dzień pobytu w RP musiałem zmieniać dewizy na zł chociaż to
    nie ma nic
    > wspólnego ze sprawą.

    Jakoś potwornie skomplikowany problem. Z jakiego powodu to takie
    skomplikowane? Bo coś mi się wydaje, ze chyba nie.