  • 1. Data: 2005-11-23 23:11:54
    Temat: Odpowiedzialność serwisu internetowego...
    Od: "Joy" <d...@N...pl>

    "Zamieszczone komentarze są wyłącznie opiniami ich autorów.
    Redakcja serwisu lubartow.com.pl nie ponosi odpowiedzialności
    za treść umieszczanych opinii.
    Redakcja zastrzega sobie prawo do usuwania wpisów zawierających wulgaryzmy.
    "
    Jak ma sie taki zapis do rzeczywistości?
    Na ile taki zapis zwalnia serwis z takiej odpowiedzialności. Co jeśli w
    jakims komentarzu np zostałbym obrażony pomówiony i to dość poważnie?

    Odpowiedzialność serwisu czy piszącego?

  • 2. Data: 2005-11-23 23:24:29
    Temat: Re: Odpowiedzialność serwisu internetowego...
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Joy wrote:

> [...]
    > Na ile taki zapis zwalnia serwis z takiej odpowiedzialności. Co jeśli w
    > jakims komentarzu np zostałbym obrażony pomówiony i to dość poważnie?

    Z tego co ja do tej pory slyszalem, to odpowiedzialnosc ponosi piszacy.
    A serwis ma najgorzej, jak skasuje takie wpisy a niedajboze
    poszkodowany, pomowiony zlozy doniesienei. Wtedy serwis odpowiada za
    "niszczenie dowodow". Pomylcie mnie, jak sie myle i powtarzam jakies
    bzdury.

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl

  • 3. Data: 2005-11-24 06:24:09
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 24 Nov 2005 00:24:29 +0100, mariposa doux napisał/napisała:
> [...]
    > poszkodowany, pomowiony zlozy doniesienei. Wtedy serwis odpowiada za
    > "niszczenie dowodow". Pomylcie mnie, jak sie myle i powtarzam jakies

    Tak na marginesie, jak piszacy udowodni,ze tam pisal ?
    Logami z tego serwera ? :D hehe

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *

  • 4. Data: 2005-11-24 08:53:28
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Papik wrote:

    > Tak na marginesie, jak piszacy udowodni,ze tam pisal ?
    > Logami z tego serwera ? :D hehe

    Wydrukowana kartka i zaznaniami swiadkow?

  • 5. Data: 2005-11-24 11:29:49
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poszkodowany, pomowiony zlozy doniesienei. Wtedy serwis odpowiada za
    > "niszczenie dowodow". Pomylcie mnie, jak sie myle i powtarzam jakies

    dobrze tylko warto dodac co jest zabronione (pomawianie, propagowanie
    faszyzmu, nawolywanie do przestepstw, chwalenie przestepstw itd) i
    zablokowac mozliwosc usuwania postow / edycji przez
    piszacych bo taki jak sie dowie o odpowiedzialnosci pierwsze co bedzie
    chcial zrobic to skasowac.

    P.

  • 6. Data: 2005-11-24 12:32:54
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

> [...]
    > zablokowac mozliwosc usuwania postow / edycji przez
    > piszacych bo taki jak sie dowie o odpowiedzialnosci pierwsze co bedzie

    Swoja droga, jesli mam serwis, gdzi enie mzona kasowac swoich
    wypowiedzi, i zobacze, ze ktos propaguje faszyzm - to najlepiej bedzie
    zebrac dane klienta i zglosic w prokuraturze, tak?

  • 7. Data: 2005-11-24 13:58:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Swoja droga, jesli mam serwis, gdzi enie mzona kasowac swoich
    > wypowiedzi, i zobacze, ze ktos propaguje faszyzm - to najlepiej bedzie
    > zebrac dane klienta i zglosic w prokuraturze, tak?

    dokladnie tak.