  • 1. Data: 2005-11-23 22:42:24
    Temat: Kiedy jest się studentem?
    Od: "Boa" <u...@u...wroc.usuntopl>

    Witam,

    W http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/0346.htm jest napisane, że ulgowa
    opłata za wydanie paszportu pobierana jest także od "uczniów i studentów".
    Moje pytanie: czy student studiów podyplomowych na uczelni państwowej to
    jeszcze "student"? Czy też prawa studenta w tego typu przypadkach traci się
    wraz z obroną pracy magisterskiej?

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 2. Data: 2005-11-25 09:14:18
    Temat: Re: Kiedy jest się studentem?
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Boa napisał(a):
> [...]
    > jeszcze "student"? Czy też prawa studenta w tego typu przypadkach traci się

    IMO to juz nie student.

    --
    pozdros
    icek