  • 1. Data: 2006-02-17 07:16:25
    Temat: Odpowiedz z Prokuratury Okregowej
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    Witam
    Zlozylem zazalenie na umorzenie postepowania przez Prok. Rejonowa do Prok.
    Okregowej. Przyszlo mi od nich pismo ze: "...Uprzejmie informuja o
    przekazaniu zazalenia do rozpatrzenia w trybie procesowym..." Co to
    dokladnie oznacza? Na co mam sie przygotowac?

    Z gory dzieki za informacje

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 2. Data: 2006-02-17 09:16:35
    Temat: Re: Odpowiedz z Prokuratury Okregowej
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

> [...]
    > Okregowej. Przyszlo mi od nich pismo ze: "...Uprzejmie informuja o
    > przekazaniu zazalenia do rozpatrzenia w trybie procesowym..." Co to

    oznacza to ,ze prokurator nadrzedny nie przychylil sie do zazalenia i sprawa
    zostala przekazana do rozpoznania do sądu. Sąd rozpatrzy Twoje zażalenie.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-02-17 13:48:17
    Od: "Mazi" <p...@t...pl>

    > oznacza to ,ze prokurator nadrzedny nie przychylil sie do zazalenia i
    > sprawa zostala przekazana do rozpoznania do sądu. Sąd rozpatrzy Twoje
    > zażalenie.

    A jak to w rzeczywistosci bywa: mam jakies szanse zeby prokuratura zajela
    sie moja sprawa czy raczej przewaznie sad odrzuca takie wnioski? Myslalem ze
    mam na tyle "dobre" dowody ze prokuratura nie powinna umarzac tej sprawy ;-(

    --
    pozdrawiam Mazi

  • 4. Data: 2006-02-17 14:26:14
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Mazi wrote:
> [...]
    > mam na tyle "dobre" dowody ze prokuratura nie powinna umarzac tej sprawy ;-(
    Sąd prokuratury nie zmusi do zajęcia się sprawą. Jeśli prokuratura
    popełniła jakieś uchybienia formalne, to masz szansę.
    Fonon