  • Data: 2004-05-24 11:23:51
    Temat: Odpis pozwu w postepowaniu nakazowym - jak to wyglada?
    Od: "Radek" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Zamierzam wniesc sprawe do sadu z tytulu niewykupienia weksla w terminie.
    Chodzi o niezaplacona wierzytelnosc pomiedzy dwiema osobami fizycznymi. Jako
    jeden z zalacznikow do pozwu wymieniany jest odpis tego pozwu wraz
    zalacznikami dla pozwanego. Jak w praktyce mialby wygladac taki odpis? Czy
    ma to byc dodatkowa kopia pozwu przeze mnie podpisana czy tez musze ja
    poswiadczac notarialnie (lub w jakis inny sposob)? I jak to jest z tymi
    odpisami zalacznikow w przypadku weksla; mam dolaczyc ksero weksla i
    deklaracji wekslowej? Nie bardzo orientuje sie w tym temacie, a chcialbym
    zeby ten pozew byl kompletny w momencie jego skladania, bo w przeciwnym
    razie jego uzupelnianie wydluzy czas postepowania.
    Z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi w tym temacie.

    Pozdrawiam
    Radek