  • 1. Data: 2003-10-10 19:06:25
    Temat: uniw. Wroclawski -wydzial prawa
    Od: "Ola" <c...@W...onet.pl>

    jestem ciekawa,co osoby,ktore ta uczelnię skonczyly badz obecnie tam
    studiują,mogąo tym powiedziec...czy warto,czy mam zrezygnowac (jestem na
    zaocznych,wiec szkoda mi kasy). Slyszalam,ze zaoczne,zwlaszcza tam,to jedna
    wielka lipa. A w razie czego,jakich prof. unikać:?)

  • 2. Data: 2003-10-18 21:44:48
    Temat: Re: uniw. Wroclawski -wydzial prawa
    Od: Info <""info(no spam)\"@e-windykacja.com.pl usun (no spam)>

    Ola wrote:

    > jestem ciekawa,co osoby,ktore ta uczelni? skonczyly badz obecnie tam
    > studiuj?,mog?o tym powiedziec...czy warto,czy mam zrezygnowac (jestem na
    > zaocznych,wiec szkoda mi kasy). Slyszalam,ze zaoczne,zwlaszcza tam,to jedna
    > wielka lipa. A w razie czego,jakich prof. unikaae:?)

    witam

    skonczylam zaoczne wlasnie na tym Wydziale, jak zawod prawnika jest
    zawodem, ktory chcesz wykonywac, to mozna zostac na Wydziale, ale moim
    zdaniem to bez wzgledu na uniwerek i tok studiow (zaoczne czy dzienne)
    umiesz bedziesz tyle ile sama sie nauczysz, pamietaj placisz i wymagasz,
    tego wlasnie nauczyli mnie na pierwszym roku...

    http://www.e-windykacja.com.pl
    Serwis informacyjny
    ***********************************

  • 3. Data: 2003-10-18 22:00:34
    Temat: Odp: uniw. Wroclawski -wydzial prawa
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik Info <""info(no spam)\"@e-windykacja.com.pl usun (no spam)> w
    wiadomooci do grup dyskusyjnych napisał:bmsc7q$lh5$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > umiesz bedziesz tyle ile sama sie nauczysz, pamietaj placisz i wymagasz,
    > tego wlasnie nauczyli mnie na pierwszym roku...

    hehe jesli jestes z Wroclawia to przedstaw jej faktyczna sytuacje na
    uniwerku wroclawskim :)))))))) z tym placeniem i wymaganiem :))))) i jak
    trzeba sie nagimnastykowac by cie traktowano jak studenta przez duze S:)

    Sandra