  • Data: 2002-12-12 14:47:14
    Temat: Odp: rozwod
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Paweł z Wałbrzycha <p...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:at9uf2$f90$...@n...onet.pl...
    > Jesli zona udowodni, ze maz ja wyzywal, nie interesowal sie dzieckiem,
    > grozil, ze zabierze jej dziecko to ma silna karte w reku.

    i w odwrotną stronę,jeżeli mąż udowodni żonie,że żona wyzywała go ,nie
    interesowała się dzieckiem, on stworzył warunki dziecku do normalności by
    ukryć poniżające go zachowania żony szlajającej się i wiele innych czynników

    > Maz jedynie moze dowodzic jej zdrady.

    nie musi kobieta zdradzac by okazać się niewłaściwa osobą do roli matki...i
    zostac pozbawiona /ograniczona /zawieszona władza

    > Moim zdaniem w sadzie zona ma bardzo duze sznase na powierzenie jej opieki
    > nad dzieckiem...

    a moim zdaniem takie przeswiadczenie panuje od lat a osobiście uważam,że
    należy z tym skończyć i postawić na swoim gdy się ma dowody na to ,że prawda
    lezy po mojej stronie to zrobię na tyle w sprawie,ze doprowadze do
    prawidlowego rozstrzygniecia takiego sporu...
    nawet gdyby to miało oprzeć sie o kilka skarg do władz wyższego rzędu,
    wylączenie sędziego itp.
    Kobiety,które żyją w przekonaniu,że matka to najważniejsza sprawa dla
    dziecka ? to jest pod wielkim znakiem zapytania ...nawet nie zdaje sobie
    sprawy niekiedy jedna z drugą ,że jej postawa wobec dziecka i ojca dziecka
    jest tak dalece niewłasciwa i krzywdząca dziecko ...
    Matka,która doprowadza do tego by wyeliminować ojca z życia dziecka , w
    momencie gdy on spełnia swoją rolę dobrze - powinna podlegac karze, nie za
    ojca ,że go skrzywdziła...
    -za dziecko ,któremu odebrało możliwość normalnego rozwoju, taka kobieta w
    walce o swoje mądrości nawet nie ma pojęcia jak bardzo krzywdzi własne
    dziecko ,jak mu odbiera normalne dziecinstwo, jak bardzo czyni je
    nieszczęśliwym, rozdartym wewnętrznie z rozpaczy, ale co tam ważne ,ze
    dokopała mężczyżnie / ta wypowiedz dot. tylko kobiet ,które są podłe w swym
    zachowaniu i odbierają drugiemu należne prawa nie patrząc na to ,że są
    potworami dla własnego dziecka ,jednak czas swoje pokaże , bo to własnie w
    czasie wychodzi,kiedy dziecko dorasta i umie rozeznać sie ,kto jest tak
    naprawde winny jego tragedi.../ Pozniej sie dziwi taka jedna z drugą , ze
    dziecko wpadło w jakis problem po uszy ...a niby dzieki komu ???
    dzięki nadgorliwej mamuśce ...

    Sandra