  • Data: 2003-01-31 07:49:43
    Temat: Odp: rozwiązanie przysposobienia - skutki
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:010901c2c90b$ac30fcb0$a740200a@zm...

    > ----- Original Message -----
    > From: "Sandra" <d...@w...pl>
    > To: <p...@n...pl>
    >
    > : pytanie dot. czy biologicznemu ojcu
    >
    > ej, nie pisałem nic o ojcu :)

    a kogo miałes na myśli pytając "a co z tamtym ?

    > : przysługuje władza skoro w myśl art.126
    > : k.r.o dokonano przysposobienia ...tak i wiec moje cześciowe pytania
    > : skierowane /powiadam w części dopiero postawione/ z zapytaniem
    skierowane
    > : były do rozważenia,przemyśleń
    >
    > jeśłi dobrze rozumiem twoje intencje Sandro, to odpowiedź, brzmi nie. 126
    §
    > 1 in fine
    > Jeżeli sąd może orzec o utrzymaniu obowiązku alimentacyjnego, to
    znaczyłoby
    > że stosunek przysposobienia calkowicie zastępuje stosunek prawny łączący
> [...]

    oczywisci wiedziała,że mnie nie zawiedziesz z chwilą przysposobienia ustają
    wynikające z pokrewieństwa prawa i obowiązki przysposobionego wzgledem jego
    krewnych i odwrotnie a w szczególności wygasają wzajemne prawa i obowiązki
    alimentacyjne oraz wzajemne prawa do dziedziczenia art.936 § 2 k.c

    Sandra