    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: proszę o pomoc! - "odmowa zeznań"
    Date: Wed, 4 Dec 2002 13:04:37 +0100

    Użytkownik GreG <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asko81$kbe$...@n...tpi.pl...

    > A co w przypadku, gdy zwyczajnie nie pamietam faktow?
    > Lub w miedzyczasie wylecialy mi z pamieci?
    >
    > Czy osoba bedaca pod wplywem alkoholu podczas zdarzenia, w sprawie
    > ktorego zostala powolana na swiadka, ma prawo usprawiedliwiac tym
    > faktem swoja niepamiec? Brak jest badan alkometrem, zostalo tak podane
    > w przesluchaniu wstepnym (zgloszenie na policji).

    obowiązkiem jest stawiennictwo zgodnie z podanymi art. w.w a czy świadek był
    w owym czasie w stanie nietrzeżwym to o tym fakcie poinformuje sąd ...i ,że
    nie pamięta z uwagi na stan jak to było ...czy powie to co wie w sprawie...

    i nie miganie sie tylko stawiennictwo ,w inym przypadku uchylanie sie moze
    doprowadzic do ujecia i doprowadzenia na rozprawe ...

    Sandra