  • 1. Data: 2011-09-08 08:31:25
    Temat: navigacja na gwarancji i problem
    Od: "ATT" <d...@g...pl>

    Mam problem z jednym importerem naviagacji

    kosztowała 1600zł brutto 7 calowa (kupiona na firmę)

    odeslana zostala po 2 miesiącach uzytkowania na servis

    twierdzą, ze czekaja na częsci z dalekiego wschodu
    co moze dlugo potrwać i nie wiedza jak dlugo trwa juz ok 30dni.
    ale zapis w gwarancji taki dale ze jak cos sie zepsuje to moze potrwac
    naprawa nieokreslony czas

    Czy to legalna praktyka?

    co proponujecie zrobic?

  • 2. Data: 2011-09-09 14:31:39
    Temat: Odp: navigacja na gwarancji i problem
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "ATT" napisał w wiadomości grup
[...]

    Czy możesz ujawnić jaki dostawca tak gra z Tobą w bambuko?

  • 3. Data: 2011-09-09 14:47:46
    Temat: Re: navigacja na gwarancji i problem
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 08.09.2011 10:31, ATT wrote:
    > Mam problem z jednym importerem naviagacji
    >
    > kosztowa?a 1600z? brutto 7 calowa (kupiona na firme)
    >
    > odeslana zostala po 2 miesi?cach uzytkowania na servis
    >
    > twierdz?, ze czekaja na czesci z dalekiego wschodu
    > co moze dlugo potrwaae i nie wiedza jak dlugo trwa juz ok 30dni.
    > ale zapis w gwarancji taki dale ze jak cos sie zepsuje to moze potrwac
    > naprawa nieokreslony czas
    >

    > Czy to legalna praktyka?

    Tzn. co - zgadzanie się na warunki gwarancji bez ich przeczytania? Tak.

    > co proponujecie zrobic?

    Czytać warunki gwarancji

    Tomek