    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: ksiadz bije dzieci- co robic
    Date: Sat, 30 Nov 2002 11:29:17 +0100

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

    > I dlatego nie miałbym nic przeciwko temu aby mój syn dostał rózgą po d...
    od
    > nauczyciela lub księdza na lekcji religii.Oczywiście nie mówię tu o
    znęcaniu
    > a tylko o karceniu.Jest to co prawda smutne ale pewnie niedługo odczuwał
    > będę satysfakcję z tego że większośc trąbiących o bezstresowym wychowaniu
    po
    > zaaplikowaniu w łeb w bramie od miluśińskiego zmieni zdanie;))

    masz rację ale w większości właśnie obwiniam rodziców,którzy nie potrafią
    mądrze kochać swoich dzieci a pożniej na sali pałają nienawiścią do
    poszkodowanego ...no bo jak ich synek czy córka mogła kogoś skrzywdzić
    ...takie to dobre dziecko ...wszystko miało itp... w pogoni za życiem
    zatraca się własne dzieci ...nie widzi się kiedy dziecko ma coś do
    powiedzenia ... jakąs sobie poradzi ma przecież 13,14 ... lat hmm ale co
    do księdza to upieprzyłabym go zdrowo ...więc ciekawa jestem co zrobi ten
    najwięcej krzyczący czy to skończy się tylko na grupie i rozejdzie po
    kościach...

    Sandra