  • Data: 2003-04-23 12:32:30
    Temat: Odp: komornik sądowy - procedura
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik g. <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b85tq7$50q$...@a...news.tpi.pl...

    > "WYROK TRYBUNAŁU KONSTYTUCYJNEGO
    > z dnia 24 lutego 2003 r.

    [ciach]

    Coz - wypada mi jedynie uderzyc sie w piersi. Na swoje usprawiedliwienie
    podam tylko, ze jescze 3 marca komornik wzywal mnie do wniesienia rzeczonej
    czesci oplaty stosunkowej i grozil zwrotem wniosku.

    Tak czy inaczej na pewno milo bedzie Panu Komornikowi, jak cos wplacisz i
    moze sie razniej zabierze do roboty ;-)

    Depi.