  • Data: 2003-02-10 08:16:57
    Temat: Odp: czy sa ponad prawem?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik M <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@2...7.19.11..
    .
    > Sad stwierdzil prawomocnym wyrokiem, ze pracowalam (stosunek pracy);
    > polecil wyplacic mi wynagrodzenie i wydac swiadectwo pracy; wyrok
    > jest prawomocny(ponad 2 m-ce), z klauzula wykonalnosci - u
    > komornika.Inspekcja pracy po wyroku na moj wniosek zronila kontrole,
    > ukarala, nakazala wyrok wykonac. I dalej nic.
    > Czy na takich bandziorow nie ma zadnego bata?

    nikt nie jest ponad prawem ...można wnieść do sądu pracy "o egzekucje tego
    wyroku " /czyli skarge na jego niewykonanie/ dol. do tego dowody i opisac
    sytuację no i wiadomo 2 egz. ma wpłynac do sądu ...następnie równoczesnie
    można wnieść drugą sprawę o odszkodowanie wyliczając jakie poniosło się
    koszty rownież 2 egz. ksero dokumentów doł. do sprawy o egzekucję ...dwie te
    sprawy mogą jednocześnie się toczyć ...

    Sandra