  • Data: 2003-06-24 10:18:48
    Temat: Odp: alimenty
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jafo <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bd8sf3$lje$...@a...news.tpi.pl...
    > Jesli zobowiazany do alimentacji nie dowie sie?

    jeśli płaci regulanie to pewnie dalej bedzie realizował postanowienia sądu w
    chwili dowiedzenia się może zwrócić się o zwrot nadpłaconych

    Nie bede przypadkiem wezwana
    > przez sad do okazania papieru w celu udowodnienia dalszej nauki??

    sąd z urzędu nie wzywa chyba , że przy nowym powództwie któreś ze stron

    Kiedy byla
    > sprawa,sedzina pytala sie mnie czy bede chciala stud.,wiec mozliwe jest,ze
    > beda chcieli sprawdzic?

    sąd nie jedynie gdyby wypłacał fundusz , oni wzywają do okazania
    aktualnych zaświadczeń

    Sandra