  • Data: 2003-03-10 05:53:29
    Temat: Odp: Wypowiedzenie
    Od: "Sandra" <J...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomek <s...@x...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b4b0r5$hfb$...@a...news.tpi.pl...
    > Umowa o pracę na czas nieokreślony
    > odpowiedzialność materialna (magazyn) czysto teoretyczna bo od jakiegoś
    > czasu nie ma z nim stycznosci

    co to znaczy nie ma styczności a co z protokołem zdawczo odbioryczym ? czy
    się w ten sposób z odpowiedzialności rozliczyłes ? czy przekazano magazyn
    innej osobie ?

    > Pytanie brzmi
    > 1. Jak najlepiej zrezygnować z pracy (wypowiedzenie czy za porozumieniem
    > stron)

    mysle,ze porozumienie stron w tym wypadku byłoby korzystne z uwagi na
    powyższe pytanie odn.rozliczenia ...

    > 2. czy można w okresie wypowiedzenia wykorzystać zaległy urlop

    można

    > 3.W jakim czasie pracodawca musi dokonać czynności związanych z
    rozliczeniem
    > odpowiedzialności materialnej

    jesli złożysz wypowiedzenie to pewnie podejmie czynności natychmiastowo by
    tą kwestie załatwić ...

    Sandra