    From: "Sandra" <S...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Ubezwlasnowolnienie
    Date: Mon, 15 Sep 2003 09:09:47 +0200

    Użytkownik Marcin S. <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bk2l17$ko9$...@n...onet.pl...
    > Hmm...
    > Chyba faktycznie myle pojecia ale dlatego iz nie jestem prawnikiem i nie
    > znam sie na tych sprawach. Chodzi po protu o to zeby zgodnie z prawem (ale
    > rowniez z zasadami wspolzycia) pozbyc sie tej pani z grona naszych
    sasiadow.
    > Moze to brutalnie brzmi ale o to chodzi i chyba nie mamy innego wyjscia.

    Nie trzeba być prawnikiem by powyższa wypowiedz uznać jako niezgodna jak to
    nazwałeś " zgodna z prawem" ja bym to nazwala znieczulica , bezprawiem ,
    cwaniactwem i pójściem na łatwiznę ,wyjście jest ale zgodne z prawem , jeśli
    taka osoba zagraża również sobie swoim zachowaniem należy jej się pomoc
    nawet poprzez częściowe ubezwłasnowolnienie ,którego to niekoniecznie można
    dokonać z wniosku bliskiej rodziny pozostaje jeszcze prokurator,który ma
    takie możliwości jeśli tego wymaga bezpieczeństwo osoby zagrożonej tylko
    należy zwrócić uwagę ,ze osoba ubezwłasnowolniona niekoniecznie jest
    ubezwłasnowolniona po podleczeniu Pani może normalnie funkcjonować w
    społeczeństwie tak wiec należałoby w tym kierunku zmierzać by pomoc chorej
    wyjść z problemu

    Sandra