    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Sprawa o rozwód
    Date: Fri, 7 Jun 2002 17:07:43 +0200

    Użytkownik Rima <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adqgk0$dca$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > Została założona sprawa o rozwód: strona zakładającą sprawę była kobieta
    > (żona) dla męża, który jest alkoholikiem. Mają czteroletnią córeczkę.
    > Mieszkanie jest jego, ona przeprowadziła sie kilka miesięcy temu do swojej
    > matki. On jako, że alkoholik, przepił juz prawei wszsytko, nie ma pracy,
    nie
    > ma pieniędzy, jedyne co ma to mnóstwo długów... Sprawa rozwodowa zbliża
    się
    > duzymi krokami i w związkuz tym moje pytanie: on nie am pieniędzy na
    > adwokata (zresztą nie sądzę że przy tego typu sprawach jest przyznawany

    To źle sądzisz.

    Czy istenieje jakaś inna możliwość. Czy na przykład może
    > bronić go siostra???

    Wiesz przy dobrej motywacji może go reprezentować ale to jest pod znakiem
    zapytania czy ona jest taka dobra,że sobie z tym poradzi?
    Ale nie widze przeszkód by złożyć wniosek o adwokata z urzedu i dobre
    uzasadnienie.

    Ona nie jest prawnikiem. Dodatkowo zona chce mu odebrać
    > prawa nad opieką nad córką?
    Nie jest tak łatwo pozbawić kogoś władzy rodzicielskiej,czy pozwanemu
    doręczono odpis złożonego pozwu , właśnie w odpowiedzi na doręczony pozew
    powinien zawrzeć swoje racje no i wskazać co zrobił by sytuację zmienić.
    Czy coś robi ze swoim alkoholizem i całą tą sytuacją.

    Czy jest taka możliwość, gdy on nigdy dziecka
    > nie uderzył...

    To nie jest kwestia wymierzenia kary cielesnej dziecku. Myślisz,że gdy
    rodzić nie dał klapsa to nie można go pozbawić władzy ?
    Sandra