  • 11. Data: 2003-03-31 14:13:02
    Temat: Re: Rzekome spowodowanie kolizji drogowej [prosba o rade]
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "WRonX" <wronx@[CUT]tl.krakow.pl> napisał w wiadomości
    news:jSQha.66895$Xa3.602346@news.chello.at...
    > No dobra, ale jak juz pisalem, maja nasze numery i fakt, ze auto bylo
    > "jasne" - mamy biale Uno. Gliniarz powiedzial, ze "dla niego sprawa jest
    > jasna".

    na szczescie gliniarz ma w tym wypadku gowno do gadania, jesli sprawa
    skierowana jest do sadu grodzkiego to sedzia to rozpatruje :)

    a to ze maja twoje numery i kolor samochodu to nic nie znaczy, mojego kumpla
    antyterorysci wysadzili z samochodu (jego wlasnego), byli z dluga bronia, na
    srodku mostu lazienkowskiego, bo bylo zgloszenie ze ten samochod (numery tez
    sie zgadzaly) zostal skradziony

  • 12. Data: 2003-03-31 16:53:03
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    > No dobra, ale jak juz pisalem, maja nasze numery i fakt, ze auto bylo
    > "jasne" - mamy biale Uno. Gliniarz powiedzial, ze "dla niego sprawa jest
    > jasna".

    dziwne jest to opisali, iż było jasne - biały to jest bardzo
    konkretny kolor

    jestem ciekawy w jaki sposób
    podali numery skoro nie są w
    stanie podać koloru który jest