    From: "Sandra" <S...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Rozwód po Separacji
    Date: Sun, 3 Aug 2003 20:11:15 +0200

    Użytkownik morisato <m...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...
    > nadal nie wiem jak wygląda sytuacja w przypadku
    > gdy jedna ze stron utrudnia całą sprawę

    wydłuża to postępowanie, każdy zlozony nowy dowód w sprawie przedluza cała
    sprawę i w zaleznosci co mówi strona przeciwna i jakie dowody przedstawia
    sądowi , sąd musi rozpoznac sprawe i sam podjac decyzje

    > żadnych dzieci nie ma
    > wspólne mienie takze nie istnieje
    > jedyne co łączy strony to nieuregulowana sytuacja w której się znajdują

    jesli beda zgodni co do tej sytuacji ,ze nie ma wspolnego juz pożycia ,każde
    z osobna żyje i nie ma mozliwosci powrotu to sąd nie będzie na siłe
    uszczęsliwiał ale jesli jedna strona przedst. jakis dowód ,że ta separacja
    jest jakąs fikcja ,jakis układ a jest inaczej no to sąd bedzie musiał to
    zbadać ...hm nie można tak bezposrednio odpowiedziec poniewaz Ty znasz
    dokładnie co mówi strona przeciwna i jakie ma asy w rękawie na Ciebie wiec
    utrudnianie moze byc nawet zasadne co nie zmienia faktu ,że sąd na siłe nie
    uszczęsliwia ludzi i tak w normalnym ugodowym układzie mogłaby sie sprawa
    zakonczyc po posiedzeniu pojednawczym

    > i jeszcze pytanie
    > czy ocena sytuacji jest szybsza przy istniejącej już separacji

    to zalezy :-) j.w sam piszesz ,ze utrudnia czyli ma jakis powód i dowód ? Ty
    wiesz najlepiej co jest powodem utrudniania

    > po prostu JAK to najszybciej rozwiązać?

    najszybciej ? gdy strony są zgodne w sprawie jednak gdy jedna ze stron
    wnosi cos nowego to wtedy sie zaczyna :-) nowy termin .rozpoznanie wniosków
    złozonych przez strony itd. od Was zależy, jednej i drugiej strony jak to
    będzie wyglądalo w czasie

    Sandra