    From: "gienio" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Pytanie o kolizję.
    Date: Sun, 13 Nov 2005 10:04:08 +0100

    > Po takim opisie, to mogę jedynie sugerować adwokata. Napisz coś o
    > okolicznościach kolizji oraz o ich kłamstwach, to będzie można
    > próbować się zastanowić, jak wykazać, że kłamią.

    Otóż było to tak:
    Jechałem środkowym pasem. Przede mną, na prawym pasie stał autobus przy
    przystanku, a za nim dwa samochody i jeden z nich jakby chciał rozpocząć
    manewr wymijania. Przyhamowałem, bo zwolniłem to za mało powiedziane, nie
    wiedząc na jaki manewr sie zdecyduje ów gość i poczyłem uderzenie z tyłu.
    "Sprawca" uderzył w mój lewy tył swoim prawym przodem i jednocześnie urawał
    lusterko jadącego lewym pasem. Według mnie się facet po prostu zagapił i
    ratować się się chciał ucieczką na lewy, ale nie wyszło. Ja zeznałem jak
    wyżej, natomiast sprawca powiedział, że ja zajechałem mu droge z prawego
    pasa.
    Może to rozjaśni sytuację.

    --
    "Życie to nie JE BAJKA to JE BITWA"