  • 11. Data: 2003-10-30 22:08:30
    Temat: Odp: Pozwalem ojca o alimenty. Co dalej?
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik Krzysztof <k...@W...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:2...@n...onet.pl...
    > 1. Czy mam brac adwokata?

    jestes bystry:)

    Jeśli tak, to jakimi kryteriami kierowac się
    > przy jego wyborze?

    popatrz mu w oczy:)

    A może w takich sprawach rola adwokata jest nieznaczna i
    > każdy będzie dobry?

    to juz bardziej rzeczowe :)

    ?

    > 2. Banalna sprawa, ale jednak mnie nurtuje.

    nie ocenilabym tak :) oczywiscie w tej konkretnej sprawie :)

    Wiadomo, ze od sedziego duzo
    > zalezy (w sumie to wszystko;)), wiec trzeba na nim zrobic odpowiednie
    wrazenie,
    > tylko jakie?

    mądrego czlowieka :)

    Zakompleksionego, skromnego, malomownego studenta ostatniego roku,
    > dla którego ten proces jest smutna i nieprzyjemna koniecznoscia

    myslisz ,ze trafisz na naiwniaczke ?

    czy może mam
    > być zaradnym, zdecydowanym i wygadanym mlodziencem, który stanowczo
    odpiera
    > zarzuty ojca i walczy o swoje?

    szkola aktorska?:)

    I jak się ubrac?

    czysto

    > 3. Sadze się o 1500 zl miesiecznie (studia platne). Czy mam wspominac o
    > 160 zl, które zarabiam na korepetycjach?

    osobiscie nie mam nic przeciwko takiej kwocie ale :) przygotuj sie ,ze
    mozesz jej nie otrzymac i to bardzo prawdopodobne ...powinienes pracowac i
    to dobrze zasuwac...

    > 4. Przedstawiajac sytuacje matki (zarobki 900zl brutto/m-ac) mam
    > przedlozyc pismo ze spoldzielni mieszkaniowej o zaleglosciach w czynszu
    na
    > 1200 zl?

    koniecznie

    > 5. Czy sad może sprawdzic w jakis sposób stan majatkowy ojca?

    moze jesli posiada np.konta ale ciekawi mnie to jak udowodnisz ojcu ,ze to
    on cie poslal na studia platne :)

> [...]
    > prace magisterska, mam perspektywy, to nie dopuszczalne jest, ze dla
    jakiegos
    > kaprysu (&#8222;bo go nie slucham&#8221;) przestaje mi placic na ostatnie
    4 miesiace
    > studiow&#8221;
    >
    > 7. Czy wspominac i chcieć jeszcze dodatkowe alimenty na studia
    > podyplomowe, na które mnie ojciec wyslal, a które koncza się semestr
    pozniej od
    > dziennych. Sa to studia retoryki i może sedzia sobie pomyslec, ze stosuje
    wobec
    > niego rozne sztuczki (których nie omieszkam uzyc ;))

    coś czuje ,ze sie niezle przejedziesz

    > 8. Mogę żądać o alimenty wstecz?

    żadac mozesz nawet gwiazdki z nieba ale czy ja otrzymasz to pod znakime
    ?????

    Ojciec w ramach kary dla dyrektora
    > akademika ;) do dzisiaj nie zaplacil za 3 miesiace zeszlego roku.

    ojciec? hm

    Sandra

  • 12. Data: 2003-11-03 14:59:00
    Temat: Re: Pozwalem ojca o alimenty. Co dalej?
    Od: "Mała" <s...@p...onet.pl>

    To ja ,aby skończyć studia musiałam odmawiać sobie wszystkiego,pójść do
    pracy,a od rodziców nawet grosza nie dostałam - bo nie stac ich na to.Cieszę
    się,że miałam takie szczęście,że miałam przez te 5 lat pracę,aby za nie
    płacić....a tu taki pasożyt ojca chce udupić - do czego to doszło!