  • Data: 2003-01-02 15:03:10
    Temat: Odp: Plan urlopów
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AJA <n...@w...iie.pz.zgora.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:av1i2n$65h$...@n...gazeta.pl...

    > podaj czas urlopu kiedy chce wziasc?

    wg. mnie to zdrowe podejscie wyobrazic mozna sobie np.sytuacje ,ze
    przychodzi lipiec a tu pracownicy jak jeden chcą urlop to dopiero chore i
    totalna dezorganizacja ...

    Przeciez teraz jeszcxze nie wiem kiedy
    > wyjade.

    takie rzeczy raczej sie planuje a gdy wynikną jakies zmiany to można złożyc
    wniosek o przesuniecie terminu w tych własnie wyjątkowych sytuacjach
    pracodawcy tez sa ludzmi i rozumieją jednak plan urlopu wprowadza porzadek

    Sandra