  • 1. Data: 2003-06-02 12:08:44
    Temat: alimeny
    Od: "Magda Lesnicka" <M...@i...pl>

    Witajcie !

    > moj problem
    >w dwa dni po zasądzeniu alimentów przez ojca mojego dziecka ( we wrześniu
    córkakończy 18 lat) ojciec dziecka umiera ja zostaje z wyrokiem zasądzjącym
    płatność przeze mnie na rzecz córki, zaś do rąk już nie żyjącego ojca
    alimentów . Cała opieka i utrzymanie dziecka spadła na mnie. zaznaczam, ze
    oboje mieliśmy pełną władze rodzicielską. Po moich wielokrotnych pismach ( z
    zachowaniem terminów) sąd nie chce uznać wyroku jako nie ważny z uwagi na
    zgon strony postępowania. Co robić ?
    > w grę chodzi tu jeszcze pokrycie kosztów sądowych

    >pozdrawiam
    _ _ _

    m...@i...pl

  • 2. Data: 2003-06-04 15:08:04
    Temat: Odp: alimeny
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Magda Lesnicka <M...@i...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bbfeos$6ak$...@n...news.tpi.pl...
    Cała opieka i utrzymanie dziecka spadła

    spadła?? nie lubie tego słowa hm

    > zgon strony postępowania. Co robić ?

    wyrzucić wyrok do kosza i załatwic dziecku rente po ojcu...

    taki wyrok juz nie ma mocy a co do kosztów w tej nowej sprawie o anulowanie
    wyroku poprosić sąd o nie obciążanie kosztami przedst. swoją sytuacje jesli
    oczywiscie jest nienajlepsza ...

    Sandra

  • 3. Data: 2003-06-04 16:49:01
    Temat: Re: Odp: alimeny
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra wrote:
    > taki wyrok juz nie ma mocy

    hmm, zobowiązany jest (matka), uprawniony też (córka), nie ma tylko
    osoby do rąk której miałoby się płacić alimenty... dlaczego wyrok nie
    miałby mieć mocy?

    KG

  • 4. Data: 2003-06-05 06:58:01
    Temat: Odp: Odp: alimeny
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    > hmm, zobowiązany jest (matka), uprawniony też (córka), nie ma tylko
    > osoby do rąk której miałoby się płacić alimenty...

    hmm jak matka wczesniej napisała wszystko spadło na nią a nie była
    pozbawiona władzy w tym przypadku należy się renta po zmarłym ojcu ...

    Sandra

  • 5. Data: 2003-06-05 06:58:49
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@p...onet.pl...

    jeśli oczywiście pracował i był ubezpieczony ...

    Sandra