    From: "Aldona" <q...@k...kl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Odp: Odp: Czy sąd może - prawo rodzinne
    Date: Wed, 9 Sep 2009 14:08:15 +0200

    Użytkownik "alex" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:04991aa4-d5a3-4a77-a4cd-e6bea5ca7e4c@l9g2000yqi
    .googlegroups.com...
    > czytaj ze zrozumieniem w czym tkwi problem ojca dziecka, biologicznego...
    > Czy moje dziecko ma sie zle, skoro ja mam meza od 3 lat nowego i jestesmy
    > pelna rodzina? Dziecko NIE pamieta czasow kiedy mieszkalismy razem z
    > poprzednim, do meza mowi TATO i ma 2 tatusiow, mąż to akceptuje, dziecko,

    no to juz jest mega dranstwo. Moj synek nie mieszka ze mną odkąd
    skonczyl 2,5 roku, tez malo co pamieta, i gdyby nie ta cala batalia
    to dzis by mnie pewnie nie znal.
    Moja ex przyunajmniej nie uczy go zeby do 'wujka' mowic tato - bo tate
    ma jednego.

    Rozmiawiałeś o tym z psychologiem? Nie sądzę...

    > Procz tamtego skurwysyna,
    dziwisz sie?

    > dlatego sie msci na dziecku - a czy o to powinno chodzic OJCU? Gdyby bylo
    > wszystko ok nie chodziłabym po sądach, nigdy nie utrudniałam mu kontaktów,
    > ale po tym co on wyprawia jak mam się zachować? Postaw się w mojej
    > sytuacji,
    > pomysl gdyby twoja ex tak traktowalaby dziecko, nie zareagowal bys?

    no wlasnie zareagowalem bo bez tego bym syna nie widzial juz.

    Rozumiem, szantaż emocjonalny czy pobicie? Na tyle cie stac nedzna kreaturo?

    > sa moje domysly, to jest potwierdzone wszystko u psychologa dzieciecego,
    > niestety.

    o w morde - jeszcze do psychologa targalas dziecko? kazdy sposob dobry
    co nie?

    Dziecko chodzi na terapie do psychologa i dzieki temu jest szczesliwe i
    odporne na takich tatusiow jakt ty, na szczescie to tylko dawca nasienia a
    nie tata...

    > Nie ma sensu dalsza dyskusja, nie dostalam odpowiedzi na pytanie, trudno,
    > wydam 200 zl wiecej na prawnika.

    do prokuratora od razu idz. nie zapomnij zabrać "kwitów" i teczek na
    tego "drania".
    wogle to stary numer - jak pozbyc się faceta- obwinic go ze się znęca
    psychicznie i "bije".

    Poki co ma zawiasy za nieplacenie alimentow, ale wszystko przed nim jak i
    przed toba mega sukinkocie.

    zegnam