  • Data: 2004-02-23 15:51:11
    Temat: Odp: Odp: Ochroniarz i policja - to za to płaci?
    Od: "bubu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie proponował skorzystanie z WC przed wejsciem na halę;-)

    facet nie musi kupowac w tym hipu , niech spada
    > Tak się składa, że NIE jest upoważniony :-)

    Wstawiasz kit bo jednak bardzo często kontrolują i łapią złodziei.
    :-)

    > Przestrzegania jego praw.

    Jakich praw , złodzieja ???

    > Gdyby był sprytny, to poszedłby dalej, a w razie użycia siły przez
    > ochroniarza narobiłby kłopotów jemu i jego pracodawcy.

    Ale z ciebie kręt . Właśnie po to są ochroniarze i jakoś się nie boją
    skurczybyki tego narobienia kłopotów bo ich pracodawca
    za to im płaci .Jak trzeba to wzywają policję a delikwent czeka
    kilka nawet godzin .warto ???
    Wstawiasz kit.

    > P.S. Odpowiadając zmień 'Odp' na 'Re' (netykieta), bo tworzysz
    > niepotrzebnie nowy wątek.
    Nie da rady .Taki mam program i już . Nie da się zmienić ustawień .
    a nowszy program mi nie jest potrzebny . Na nic netykieta .