  • Data: 2004-03-06 09:08:09
    Temat: Odp: Odp: Komornik i MPK
    Od: "bubu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:c2bfcs$12dg$...@n...ipartners.pl...

    > Tak w kwestii formalnej: owszem, obowiązku upoważniania kogoś do
    > odbierania korespondencji nie miała.

    Ale miała obowiązek wymeldowania
    > się. Patrz: ustawa 'o ewidencji ludności i dowdach osobistych', art.15,
    > ust.3:

    Mieszka za granicą . Nie dopełniła obowiązku i co ????
    Ano NIC. Akta do umorzenia i do archiwum . Chodzi o to tylko,
    że NoMAD się spieniał , sugerował jakieś straszne konsekwencje
    niepozostawienia upoważnienia komuś z rodziny do odbierania
    listów poleconych od komornika .
    Chcę powiedzieć , że jeśli taki NoMAD , nie daj Boże , zostanie
    prawnikiem to powinien pracować tylko dla mafii . Będzie
    potrafił mataczyć i "falandyzować ".