    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Jak rozwieść się bez orzekania o winie?
    Date: Tue, 1 Oct 2002 09:42:18 +0200

    Użytkownik Mogo <s...@...nie> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:anbc42$djm$...@n...onet.pl...

    Nie wiem skąd, ale gdzieś po głowie błąka mi się przeświadczenie, że sama
    nie zgadzasz się z wieloma rozstrzygnięciami. Komentować ich z kolei też Ci
    nie wypada ;-)))

    hehe ale prowokujesz :-) dobrze Ci się błąka jestem cholernie a to cholernie
    przeciwna wielu sprawom ale co jedna osoba może zrobić ??? dużo i nic ale
    zawsze wychodzę z założenia, że tylko silni psychicznie nie poddają się
    chociąz wydawałoby się,że nie ma wyjścia to zawsze gdzieś jakąś furteczke
    można znaleźć nawet w prawie

    <Tym razem też nie prowokuję - już się naklepałaś w klawiaturę sprowokowana
    moim postem ;o) >.
    Na całe szczęście nie jestem "bezpośrednio zainteresowany"
    to się ciesz i miej oczy otwarte i to szeroko kogo sobie bierzesz do życia i
    jak pozniej tym pokierowac samo zauroczenie kieruje w końcu do sądu:P

    , ale... live is brutal i nie wiadomo, co nas dopadnie zza węgła :-(

    :-)

    Przyznam, że gdy ujrzałem jak dużą objętość ma Twoja odpowiedź poczułem
    się nieco skrępowany, gdyż kosztowała Cię ona wiele czasu, a jak widzę zajęć
    masz wystarczająco dużo ;-)

    spokojnie :-) Sandry nic nie jest wstanie złamać :P

    Sandra :-) cieplutko pozdrawia