    From: "Sandra" <J...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Dziecko i nazwisko
    Date: Tue, 8 Apr 2003 10:30:03 +0200

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    napisał:P...@k...por
    tezjan.zabrze.pl...

    niekoniecznie były sprawy gdzie wskazano 3 panów jako domniemani tatusiowie
    zlecono badania tylko w czasie ich wykonania upłyneło trochę dłużej czasu
    niż z jednym wskazaniem wykluczono ojcostwo 3 :-)

    (Nie sądzisz, że byłoby to lekkie

    W powyższym przypadku nie uprzykrzono panience życia po zamknieciu sprawy
    ...wplynał nowy pozew tej samej osoby z nowym wskazaniem i udało się
    panience w końcu trafić ...

    > BTW: jak to jest, o ile dobrze wiem "panienka" która wskaże kogoś
    > palcem (i ma jakieś tam podstawy, które sąd uzna) *nie musi*
    > płacić (zwrócić kosztów) za badanie którego wynik był dla
    > "wzkazanego" jedyną obroną - tak ?

    ustawodawca to przewidział :-) od górnie już jest zwolniona matka od kosztów
    takich spraw a dlaczego to chyba wiemy :-)

    > No i prawo które pomija te "rzadkie przypadki" to złe prawo. IMO !

    takie przypadki kiedy domniemani tatusiowie się zwracają są kropla w morzu z
    reguły Panowie wolą mieć czyste konto ,wolą być tylko wspólnikami do roboty
    a odpowiedzialność zrzucić na kobietkę ...rzadkość przypadku to sprawiła
    :-)

    Sandra