    From: "ava" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Czy konieczna jest wymiana paszportu po zmianie dowodu os
    Date: Mon, 23 Jun 2003 00:12:40 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@systemy245.toya.net.pl

    ja korzystałam ( i to bardzo często) z paszportu ze "starym" nazwiskiem
    przez kilka lat i nic nadzwyczajnego się nie wydarzyło. do tego miałam w nim
    archaiczne zdjęcie, na którym wcale nie przypominałam siebie (inny kolor
    włosów, długość etc.). w hotelach podawałam nowe nazwisko, w biurach podróży
    także - nikomu to nie przeszkadzało. niemniej, wcale Cię do tego nie
    namawiam. być może miałam po prostu szczęście. pozdrawiam,

    ava