  • Data: 2002-12-11 20:41:23
    Temat: Odp: Bony towarowe
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pisces <p...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:at86o1$gg5$...@n...gazeta.pl...
    > Witam.
    > Mój szef twierdzi, że w tym roku bonów na świeta nie będzie, gdyż zakazuje
    > tego ustawa lub rozporządzenie (dokładnie nie umiał tego powiedzieć).
    > Jednocześnie dowiaduję się, że wiele zakładów pracy rozprowadziło bony
    wśród
    > swoich pracowników. Pracuje w spółce z o.o. Czy ktoś mi wyjaśni, jak jest
    > naprawdę?

    ustawa nie zabrania ... chodzi o to ,ze wcześniejsza kombinacja dot.
    zwolnienia od podatku a pracodawcy wydawali je jako czesc naleznego
    wynagrodzenia a wykazywali jacy to oni dobrzy są dla pracownika /
    przysłowiowe nabijanie w butelke tylko nie powiem kogo/ ...
    na dzień dzisiejszy od bonów pięniężnych należy odprowadzić również podatek
    ...może część pracodawców o tym nie wie?

    a co do bonów zwolnionych od podatku są to bony żywnościowe ... i polega to
    na tym ,że pracodawca winien ustalic w jakich punktach gastronomicznych będą
    mogły być realizowane i tam skierować pracownika...

    czy ktos mnie poprawi? może gdzieś się pomyliłam ale wierze ,że bardziej
    obeznani w tym temacie mnie poprawią...

    Sandra