    From: "Marek" <m...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odnalazlem tatusia... i co dalej?
    Date: 2 Aug 2003 12:01:43 +0200

    Proszę o doradzenie jak teraz mam zadziałac? W skrocie naswietle sprawe.
    Mam 21 lat, jeszcze się ucze. Mama rozwiodla się z ojcem rok po slubie.
    Alimenty sa przyznane przez sad. Ostatnia wplata była w 1986 roku, potem
    przestal placic. Mama zglosila do komornika, komornik nie mogl go znalezc.
    Mama odpuscila. Teraz jednak ja chciałbym wyegzekwowac to co mi się nalezalo.
    Przez biuro adresowe odnalazlem adres zamieszkania kochanego tatusia. I teraz
    nie bardzo wiem jaka taktyke dzialania przyjac, zglosic do komornika o
    sciagniecie tych zaleglych? Kwota przyznana kilkanascie lat temu nie starczy
    dzis na przyslowiowa bulke. Oczywiście zloze sprawe o podwyzszenie , czy mogę
    także zadac podwyzszenia za lata ubiegle np. od 1999 roku , czy tylko od
    momentu gdy zglosze pozew? Będę się uczyl jeszcze 2 lata i chciałbym
    przypomniec ojcu o swoim istnieniu i o jego obowiazkach. Nie ukrywam ,ze gdy
    dojdzie do sprawy w sadzie będzie to dla mnie stres, pierwszy raz będę go
    widzial.
    Proszę o porady jak zadzialac.

    Marek