  • Data: 2004-01-25 18:03:04
    Temat: Odmowa z Prokuratury
    Od: N.K.<j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałam zawiadomienie zProkuratury,że zostało umorzone śledztwo w
    sprawie fałszowania dokumentów z powodu nie wykrycia sprawców
    przestępstwa. Podałam dokładnie kto mógł falszować dokumenty,były
    to dwie osoby.Sprawa trafiła do grafologa, czekałam ok. ośmiu
    miesięcy, Grafolog stwierdził,że nie jest w stanie wskazać ,która to
    osoba mogła sfałszowac ,ponieważ był bardzo dobrze podrobiony.Mam
    pytanie. Czy mogę zrobić odwołanie,czy wcześniej zarządać
    uzasadnienia decyzji,i jaki mam termin.

    -> http://usenet.pomocprawna.info