  • 1. Data: 2005-09-14 10:36:38
    Temat: Odmowa przyjęcia pracy dyplomowej przez opiekuna. POMOCY!!!
    Od: "szlovak" <q...@o...pl>

    Witam

    Sprawa wygląda tak. Wybrałem temat pracy magisterskiej, ciężki temat,
    za ambitny byłem, ale wtedy nie wydawała mi się tak trudna. Podpisałem
    cyrograf że zobowiązyję się do oddania pracy w terminie standardowym
    czyli koniec czerwca 2005. Nie pamiętam treści tego pisma.

    Praca jedna okazał się trudna i mozolna, do promotora nie chodziłem
    systematycznie chociaż próbował narzucić mi tempo jeszcze w 9-tym
    semestrze kiedy się wybierało temat (ciekawe dlaczego, może miał na tym
    zarobić bo praca nie była trywialna, ściśle techniczna). Nie zdążyłem
    do czasu przedłużki która była do 15.12.2004 i postanowiłem powtarzać
    10-ty semestr (kwota 400zł ponieważ mam absolutorium). W tym czasie
    (pomijając jeszcze 9-ty semestr) rozmawiałem z promotorem kilkukrotnie
    na temat pracy (konsultacje) 5-6 razy, wtedy jeszcze nie wykonałem
    najważniejszej części. W sumie promotora nie powinno zupełnie obchodzić
    do kiedy mogę pisać pracę. Na ostatniej wizycie w lutym chyba
    proponował zmianę tematu jednakże zabrnąłem za daleko żeby się
    wycofywać z tak ambitnej pracy!!! Nie ustosunkowałem się do tego, tzn.
    domyślnie przecież to oznacza że piszę dalej aktualny temat.

    Przychodzę dzisiaj do niego, on twierdzi żę nie chce mnie widzieć i że
    już nie piszę tej pracy i że niby tak ustaliliśmy. Dodam że biorąc pod
    uwagę termin to mam jak najbardziej prawo oddać tą pracę dzisiaj!!!!!!
    Szczególnie że ten człowiek nie umie na temat tej pracy tyle co ja,
    (UWAGA MATEMATYKA :-) próbował mi udowodnić że można aproksymować
    funkcję pierwiatek(x) na przedziale <1;1,5>funkcją kwadratową ROTFL, z
    zadawalającą dokładnością dla liczby z mantysą 24bity(3 bajty) !!!!!!)

    Co robić? Jak na razie jutro pójdę z dyktafonem do człowieka bo
    rozmawiałem z nim krótko, zaraz uciekł. Zapiszę się na wizytę do Pani
    Dziekan, dowiem się kto jest Dyrektorem Do Spraw Dydaktyki i z nim
    porozmawiam. Nie mam żadnych świadków że tak powiedział, jedynie dwaj
    pracownicy z jego pokoju ale to towarzystwo wzajemnej adoracji,
    wiadomo, jak cała politechnika. Do głowy przychodzi mi nawet ta sprawa
    jako temat dla prasy jeśli to ją zaciekawi, możliwe że tak, tak mi się
    zdaje.
    W sumie oczekiwałbym jak zwykle, tylko satsyfakcji, tzn. że
    Politechnika pozwoli mi napisać zupełnie nowy temat, nieodpłatnie
    (chociaz nie koniecznie, byle nie zdawać egzaminu rehabilitacyjnego bo
    to bedzie dla mnie znak że ten promotor postawił na swoim). Proszę
    bardzo o szybką radę.

    Adam

  • 2. Data: 2005-09-14 18:50:03
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    szlovak wrote:
> [...]
    > funkcję pierwiatek(x) na przedziale <1;1,5>funkcją kwadratową ROTFL, z
    > zadawalającą dokładnością dla liczby z mantysą 24bity(3 bajty) !!!!!!)

    No skoro uważasz ,że promotor jest głupszy od ciebie to jak sobie wyobrażasz
    obronę tej pracy ,jak to ma być czy ty przed promotorem czy promotor przed
    toba będzie bronił no nie wspoimnę o szanownej komisji.Nie mam zamiaru być
    złośliwym typem ale najgorsi są bardzo ambitni i wydaje się im, że są
    najmądrzejsi.- no ale skoro ta twoja praca to takie odkrycie/tak przynajmnie
    wynika z tego co napisałeś/ to wyślij ją do paru poważnych czasopism
    naukowych - i jeszcze jedno daj znać które opublikuje jako odkrycie na mairę
    21 wieku.Poświęcę się i pocztam.
    Akohoro

  • 3. Data: 2005-09-14 19:08:12
    Od: "szlovak" <q...@o...pl>

> [...]
    > to wyślij ją do paru poważnych czasopism naukowych - i jeszcze jedno
    > daj znać które opublikuje jako odkrycie na mairę 21 wieku.Poświęcę

    nie mówię że jest głupszy ale że powinien docenić moją pracę. A propos
    publikacji i ogłoszania gdzieś, to chyba zapomniałeś że nie ma nic
    dobrego za darmo.

    A tak w ogóle to obchodzi mnie to co zrobić w tej dennej sytuacji.
    Jutro realizuję plan dalszy czyli idę do kogo moge, nagrywam jeszcze
    tego speca dydaktyki. Ale może był ktoś w podobnej sytuacji?

    Adam

  • 4. Data: 2005-09-14 19:44:49
    Od: "akohoro" <a...@p...onet.pl>

    szlovak wrote:
    > nie mówię że jest głupszy ale że powinien docenić moją pracę. A propos
    > publikacji i ogłoszania gdzieś, to chyba zapomniałeś że nie ma nic
    > dobrego za darmo.

    no jak Ci to opublikują to dostaniesz kasę ,więc z czym masz kłopt ?

    Akohoro

  • 5. Data: 2005-09-14 21:40:02
    Od: "szlovak" <q...@o...pl>

    akohoro napisał(a):

    > no jak Ci to opublikują to dostaniesz kasę ,więc z czym masz kłopt ?
    >
    > Akohoro

    PLONK

    Adam

  • 6. Data: 2005-09-14 22:04:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "szlovak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ROTFL, z
    > zadawalającą dokładnością dla liczby z mantysą 24bity(3 bajty)
    !!!!!!)

    No, generalnie, to chyba zależy od tego, co go zadowoli. Śmiem
    twierdzić, że funkcja liniowa była by trochę lepsza. Zresztą jaki sens
    niby by miała taka aproksymacja?

> [...]
    bo
    > to będzie dla mnie znak że ten promotor postawił na swoim). Proszę

    Ja bym podszedł do p. Dziekan i poprosił o pomoc. W sumie to samo, co
    byś doniósł, ale lepiej brzmi. Zamiennie pozostaw za pokwitowaniem
    pracę w dziekanacie, a jeśli nie będą chcieli przyjąć, to wyślij na
    uczelnię poleconym. W ten sposób z terminu się wywiążesz. Z tym, że
    możesz oczekiwać, że promotor będzie szukał dziury w całym.

  • 7. Data: 2005-09-15 00:24:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    szlovak wrote:
    > Witam
    >
    > Sprawa wygląda tak.

    Idź do dziekana i wyłuszcz sprawę, ale bez najeżdżania na promotra.
    Krótko i po faktach.
    Pisałeś, pisałeś, pisałeś, a promotr dziś ci mówi, że pracy nie przyjmuje.
    Dziekan nie ma w interesie oblewać studentów.
    Po rozmowie dziekana z promotorem zapewne Rada Wydziału zmieni ci promotora.
    No chyba, że bradzo podskakiwałeś w czasie studiów, to ci nie zmieni i
    będziesz jeszcze jeden semestr w plecy.

    Praca dypolomowa na 9 semestrze traktowana zapewne jest jak przedmiot.
    Jaką ocenę dostałeś z pracy dypolomwej w 9 semestrze? bardzo dobry?

    To się przed dziekanem nie chwal tylko trzymaj to jako argument na
    odwołanie do rektora , że skoro dostałes bardzo dobry, to znaczy, że
    promotor nie miał zastrzeżeń.

    To skąd nagle wziął zastrzeżenia teraz?

    Generalnie polityka jest taka. Nikt przez jednego "głupiego" studenta
    nie będzie sobie robił kołopotów, więc ci pewnie sprawę jakoś załatwią.

  • 8. Data: 2005-09-15 09:39:35
    Od: Przemyslaw Brojewski <b...@k...p.lodz.pl>

    akohoro <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    Bo można. Podaj mi tą funkcję, oraz dokładność jakiej wymagasz a ja
    ci dobiorę odpowiednią funkcję kwadratową spełniającą te kryteria.

    Przemek.

  • 9. Data: 2005-09-15 09:40:38
    Od: "szlovak" <q...@o...pl>

    > No, generalnie, to chyba zależy od tego, co go zadowoli. Śmiem
    > twierdzić, że funkcja liniowa była by trochę lepsza. Zresztą jaki sens
    > niby by miała taka aproksymacja?

    liniowa może i lepsza ale gdybyś zrobił baaaaaardzo dużo przedziałów,
    inaczej nie jest lepsza, zresztą ta funkcja nie jest linią prostą

> [...]
    > uczelnię poleconym. W ten sposób z terminu się wywiążesz. Z tym, że
    > możesz oczekiwać, że promotor będzie szukał dziury w całym.

    No właśnie , może szukać problemów. A myślałem że jest tylko wymagający

    Adam

  • 10. Data: 2005-09-15 09:46:37
    Od: "szlovak" <q...@o...pl>

    > Praca dypolomowa na 9 semestrze traktowana zapewne jest jak przedmiot.
    > Jaką ocenę dostałeś z pracy dypolomwej w 9 semestrze? bardzo dobry?

    na 9 sem. nie było to przedmiotem. Najwyżej co praca przejściowa za
    którą dostałem 5 , u kogo innego, temat też procesory ale od strony
    hardware, prezentacja na zmontowanym układzie

    > To skąd nagle wziął zastrzeżenia teraz?

    generalnie to miał zastrzeżenia cały czas , ale miał problemy z
    przejrzeniem tego co napisałem, może się nie chciał rozdrabniać. Wtedy
    jeszcze nie ukończyłem. Ale teraz to co innego.

    Adam