eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOMZRiK "grilluje" 15-latka, który z Krzyżem w ręku chciał zatrzymać marsz LGBT › OMZRiK "grilluje" 15-latka, który z Krzyżem w ręku chciał zatrzymać marsz LGBT
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: u2 <u...@o...pl>
    Subject: OMZRiK "grilluje" 15-latka, który z Krzyżem w ręku chciał zatrzymać
    marsz LGBT
    Date: Mon, 25 Nov 2019 14:52:20 +0100

    ciekawe, szefem OMZRiK jest osoba poszukiwana listem gończym,
    jednocześnie OMZRiK jest stroną w postępowaniu, takie cuda to tylko w
    Bolanda:)

    https://wpolityce.pl/polityka/474552-nasz-wywiad-bar
    yla-to-zastraszanie-mnie-i-mojej-rodziny

    NASZ WYWIAD. OMZRiK "grilluje" 15-latka, który z Krzyżem w ręku chciał
    zatrzymać marsz LGBT. Baryła: "To zastraszanie mnie i mojej rodziny"

    opublikowano: 2 godziny temu ? aktualizacja: 2 godziny temu
    Jakub Baryła / autor: screen Fb jakub Baryła

    Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych
    wnosi o przyznanie mi i sześciu osobom, które obrażały wulgarnymi
    słowami manifestantów, stałego kuratora sądowego. Jest to tłumaczone
    ,,potrzebą zajęcia się" moją osobą. Oburza mnie, że neo-marksistowski
    ośrodek, jakim jest OMZRiK, stawia Krzyż Święty na równi z obelgą, co
    jest niedopuszczalną obrazą Majestatu Bożego

    -- mówi portalowi wPolityce.pl Jakub Baryła, 15-latek, który z Krzyżem w
    ręku chciał zatrzymać w Płocku marsz zwolenników LGBT.

    CZYTAJ WIĘCEJ:

    Jakub Baryła z krzyżem w ręku próbował zatrzymać marsz LGBT w
    Płocku. Poruszył internautów z całego świata. ,,Boże błogosław Polskę"

    Jakub Baryła: Blokując z krzyżem w ręku Marsz Równości w Płocku
    chciałem przypomnieć gest ks. Skorupki z bitwy z bolszewikami

    Burza na Twitterze po wywiadzie Jakuba Baryły dla wPolityce.pl.
    Sadurski obraża chłopca, internauci zdecydowanie mu odpowiadają

    wPolityce.pl: Poinformowałeś na swoim kanale na youtube.com, że
    wznowiono wobec Ciebie postępowanie sądowe. O co chodzi? Co się dzieje?

    Jakub Baryła: 22 listopada moi rodzice otrzymali korespondencję sądową z
    której wynikało, że są wezwani na przesłuchanie ,,z wniosku Jakuba
    Baryły". Jest to oczywistą bzdurą, ponieważ żadnego wniosku nie składałem.

    Wcześniej wydawało się, że sprawa jest już zakończona.

    Tak, ponieważ najpierw policja odmówiła wszczęcia postępowania, ponieważ
    uznała, że nie dostrzega znamion czynu zabronionego. Prokuratura
    rejonowa odmówiła wszczęcia postępowania z tego samego powodu. Jednak
    wyrok nie jest prawomocny z racji, ponieważ od decyzji odwołał się
    Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych (OMZRiK).

    Czego domaga się Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i
    Ksenofobicznych?

[...]

    Co Twoi rodzice zamierzają zrobić z tą sprawą?

    Muszą stawić się na przesłuchaniu. Nie jestem w stanie w tej chwili
    stwierdzić, jakie działania będą podejmować.

    Czy planują złożyć zawiadomienie do sądu, że OMZRiK nęka waszą rodzinę?

    Tak, to nękanie i zastraszanie mnie i mojej rodziny. Zresztą
    zastraszenie w tych kręgach ideowych jest w stosunku do mojej osoby
    obecne od początku. Ale nie wiem, co moi rodzice planują zrobić w tej
    sprawie.

    Not. TP
    Zdjęcie Zespół wPolityce.pl
    autor: Zespół wPolityce.pl