  • 1. Data: 2005-08-17 07:01:24
    Temat: Nowy pracownik - szkolenie za ganicą - zabezpieczenie
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

    Witajcie.

    Poszukuje podpowiedzi lub paragrafów z gotowych umów, które zabezpieczą mnie
    (jako pracodawcę) przed "nieuczciwym" pracownikiem, otóż:

    Chce zatrudnic pracownika, ustalam z nim ile bedzie zarabiał, on sie zgadza
    itd.
    Pierwszy miesiąc zatrudnienia bedzie na umowe zlecenie, ale od razu
    pracownik zostanie wysłany na szkolenie do Niemiec.
    Jako, że jest to nowe stanowisko w mojej (małej) firmie, przez 2 tyg.
    szkolenia posiądzie on wiedzę, która przygotuje go na przejęcie nowych
    obowiązków w nowo tworzonym dziale.

    I teraz pytanie:

    Jak się zabezpieczyć w umowie zleceniu i pozniej w umowie o prace, aby po
    powrocie ze szkolenia ten oto pracownik nie powiedział mi, ze za te
    obowiazki chce wiecej kasy, a jak nie to wraca do poprzedniej, bo np jest na
    urlopie i jeszcze nie złożył wypowiedzenia, więc nic nie traci a chce kase
    ze zlecenia.

    Rózni są ludzie, a chce miec pewnosc, ze nie wydam 2 tys zł na wyplate +
    koszty wyjazdu a gosc mi sie zmyje i nie bedzie chcial nawet przekazac tej
    wiedzy ew. drugiej osobie.

    Najbezpieczniej jest wysłać na szkolenie samego siebie lub pracownika, który
    już pracuje, ale niestety taka opcja nie wchodzi w gre, nie pytajcie
    dlaczego.

    Pozdrawiam i dziękuję
    Marsjusz