  • 1. Data: 2014-03-18 11:59:12
    Temat: Nowy kodeks
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Jest projekt nowego kodeksu. Skąd więzienia wezmą?
    http://www.tvn24.pl/kary-w-zawieszeniu-resort-sprawi
    edliwosci-mowi-dosc-i-zaczyna-batalie-o-nowy-kodeks-
    karny,407362,s.html

  • 2. Data: 2014-03-18 12:40:57
    Temat: Re: Nowy kodeks
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Jest projekt nowego kodeksu. Skąd więzienia wezmą?
    > http://www.tvn24.pl/kary-w-zawieszeniu-resort-sprawi
    edliwosci-mowi-dosc-i-zaczyna-batalie-o-nowy-kodeks-
    karny,407362,s.html

    Zarazili się hitlekiemod Putina?

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 3. Data: 2014-03-19 01:33:10
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-03-18 12:40, Stokrotka pisze:

    edliwosci-mowi-dosc-i-zaczyna-batalie-o-nowy-kodeks-
    karny,407362,s.html

    > Zarazili się hitlekiemod Putina?

    Co ty znowu bełkoczesz?!

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2014-03-20 23:59:15
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 18 Mar 2014, Smok Eustachy wrote:

    > Jest projekt nowego kodeksu. Skąd więzienia wezmą?
    > http://www.tvn24.pl/kary-w-zawieszeniu-resort-sprawi
    edliwosci-mowi-dosc-i-zaczyna-batalie-o-nowy-kodeks-
    karny,407362,s.html

    Logika nakazywałaby odpowiedź: "z redukcji innych kar".
    Albo tematycznie (niektóre czyny karalne nie podpadają pod więzienie)
    albo wymiarowo.
    Ale nie do końca jestem przekonany co do logiki.

    pzdr, Gotfryd