  • 1. Data: 2020-03-14 21:12:41
    Temat: No to teraz kasta nam dopie..... .
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/koronawirus-w-polsce
    -poczta-polska-zawiesza-przyjmowanie-przesylek-za-gr
    anice/pz4xehb

    "Poczta skraca również czas pracy placówek w dni robocze do sześciu godzin, przy czym
    w wybrane dni placówka będzie czynna w godz.
    14-20 lub zamiennie przez trzy godziny w sobotę.
    Także pozostałe placówki czynne dotychczas w soboty będą obsługiwać klientów przez
    trzy godziny - podano w komunikacie.
    Spółka poinformowała, że praca placówek całodobowych także zostaje skrócona.
    Placówki te będą czynne przez 7 dni w tygodniu od godz. 8:00 do 20:00."

    No to przyjdzie obywatel po odbiór ZPO z sądu wg godzin nastemplowanych na awizie i
    d... blada, a za miesiąc otrzyma miłe pismo o
    zwrocie/odrzuceniu/oddaleniu/wydaleniu/spie....aniu na drzewo.

    BTW właśnie dostałem od kasty zarządzenie, że mam "udowodnić dokumentem datę nadania
    przez stronę przesyłki do sądu z przyczyny
    nieczytelnej pieczęci na znaczku pocztowym pod rygorem zwrotu pisma".
    Poczta to pewnie prywatna jest, że tak złośliwie rozmazuje pieczęcie i że w okienku
    wiedzą lepiej że "jedna pieczątka wystarczy, nie
    trzeba dwóch" (upierdliwy jestem, ale niektórych okienkowych betonów nie pobiję).