  • Data: 2003-05-08 07:18:14
    Temat: Niezgodność wylicytowanego towaru z opisem...
    Od: "tomekk" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem polegający na tym, ze wylicytowany przeze mnie przedmiot na
    allegro okazała sie miec uszkodzenia mechaniczne, ktorych istnienie
    sprzedajacy zatail.
    Chce zwrocic ten przedmiot, wyslalem mejla w tej sprawie do sprzedajacego.
    (Tak poradzona mi w Allegro)
    I tu moje pytanie. Na jaki paragraf i czego moge sie powolac, gdyby
    nieuczciwy sprzedawca probowal sie "migac".
    Wiem, ze w skrajnych przypadkach tego typu sytuacje mozna zglaszac na
    policje, chcialbym jednak tego uniknac - wiadomo, niepotrzebny zachod...
    Licze na wasza pomoc. Pozdrawiam.
    tomekk