  • 1. Data: 2005-03-12 17:33:58
    Temat: Niezapłacone faktury jak dochodzić należności.
    Od: PPPawel <p...@U...pl>

    Witam,
    mam taki problem:
    prawie od roku nie moge odzyskać od klienta należności za wystawione mu
    faktury.
    Moja cierpliwośc dobiegła końca i chyba bede musiał założyć sprawę w sądzie
    i w związku z tym pytania:
    1. Jak się do tego zabrać? Jakie są opłaty i jakie dokumenty potrzebne (mam
    kopie podpisanych faktur oraz potwierdzenie dostarczenia wezawania do
    zapłaty)
    2. Co jeśli w trakcie prowadzonej sprawy klient zapłaci i jak wtedy
    dochodzić zwrotu kosztów sądowych i odsetek?

    Pozdrawiam.
    Paweł