    From: "news.man.szczecin.pl" <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieważna umowa ?
    Date: Thu, 17 Feb 2005 21:11:00 +0100

    Przeglądając różne fora etc. nie spotkałem się jeszcze z taką sprawą dlatego
    chciałbym poprosić o radę.
    Mam taki problem, że kilka miesięcy temu podpisałem umowę o dzieło dotyczącą
    stworzenia strony internetowej. Od jakiegoś czasu jednak zleceniodawca nie
    daje znaku życia, a ja nie wiem co mam dalej na tej stronie robić.
    Przeglądałem swój egzemplarz umowy i zobaczyłem, że prawdopodobnie w wyniku
    pośpiechu nie mam napisanego wynagrodzenia, jakie mam otrzymać po zrobieniu
    strony. Jeśli w umowie jest punkt o tym że "umowa została sporządzona w
    dwóch jednobrzmiących egzemplarzach", i wiem że zleceniobiorca w swoim
    egzemplarzu ma napisane ile otrzymam wynagrodzenia, to czy na tej podstawie
    moja umowa jest nieważna? Mogę sobie przecież wpisać tam co chcem. Chciałbym
    również dodać że na swoim egzemplarzu umowy nie podpisałem się, czy to też
    może oznaczać że umowa jest nieważna? Czy mogę przestać robić tę strone bez
    żadnych konsekwencji i zająć się czymś ciekawszym? Czy muszę o tym
    powiadamiać zleceniobiorcę ?

    Liczę na Waszą pomoc