  • 1. Data: 2006-04-19 10:09:34
    Temat: Re: Nieuczciwy dłużnik - prośba o porad
    Od: "czarny" <c...@e...pl>

    > Gdzie iść, co zabrać...itp ?
    >
    > Paweł.

    Można bawić się z dłużnikiem samemu, ale z wypowiedzi wnioskuję, ze
    kolega ma małe doświadczenie. Polecam prawnika znajacego się na temacie,
    który zajmie się sprawą.

    Czarny

  • 2. Data: 2006-04-19 16:01:08
    Od: "arturo" <d...@c...pl>

    W artykule news:e2529f$gsg$1@news.dialog.net.pl,
    niejaki(a): czarny z adresu <c...@e...pl> napisał(a):

    > Można bawić się z dłużnikiem samemu, ale z wypowiedzi wnioskuję, ze
    > kolega ma małe doświadczenie. Polecam prawnika znajacego się na
    > temacie, który zajmie się sprawą.

    po co zaraz prawnika ... obejrzyj film Dług i sprawdź czy dostaniesz
    ułaskawienie ...

  • 3. Data: 2006-04-19 18:38:43
    Temat: Nieuczciwy dłużnik - prośba o porad
    Od: "Delfinek" <l...@g...pl>

    Witam,

    mam problem z dłużnikiem
    - od dłuższego okresu zalega mi pieniądze tłumacząc się z dnia na dzień, że
    odda na drugi dzień...

    Cierpliwość się skończyła - w związku z czym pytanie:
    Gdzie się udać by egzekwować swoje pieniądze ?

    Jako dowód pożyczki mam wyciąg z banku, emaile oraz smsy.

    Dłużnik jest mi znany, choć dopiero teraz zaczął sprawiać problemy, w końcu
    przestał nawet odpowiadać na maile i telefony.

    Gdzie iść, co zabrać...itp ?

    Paweł.

  • 4. Data: 2006-04-19 18:42:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Delfinek [###l...@g...pl.###] napisał:

    Zaczął bym na Twoim miejscu od uzyskania na piśmie jego oświadczenia,
    ze odda w jakimś tam terminie. Bo bez dowodu na to, że jest Ci winien
    będzie ciężko. A maile, SMS-y i wyciąg z banku to trochę cieniutko.