    From: krzysiek <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nieswiadoma sprzedaz podrobek...
    Date: Fri, 10 Jun 2005 09:07:28 +0200

    taka sytuacja... kupilem bluzeczke z Didlem - taka niemiecka postac
    lalkowa... i wzialem to tak dla jaj wystawilem na niemieckim serwisie
    aukcyjnym.. ktos to kupil.. zarobilem 10zl :o) no to radocha kupilem
    kilkanascie wiecej i tez sie sprzedawalo .. tak ze dwa miesiace .. do
    czasu .. prawnik Didla to zejrzal.. najpierw pokasowali mi aukcje -
    tam maja program ochrony mark handlowych ... teraz niemiecki prawnik
    od Didla przysla mi pisemko - takie obszerne prawnicze straszonko ..
    ze jak nie przekaze im wszystkich danych a'la po ile kupilem, gdzie,
    komu i po ile sprzedalem to mnie beda scigac prawnie .....
    teraz... no problem .. moge sie im wyspowiadac tylko problem ze zadnej
    innej historyjki jak to ze kupilem na bazarze - nie moge im
    zaoferowac...
    zakladam ze im to nie wystarczy i beda myslec ze sciemniam... .. i
    beda dalej mnie straszyc,,,,
    jaki jest WORST CASE SCENARIO :) konca tej sytuacji? co mi moga w
    ostatecznosci zrobic?
    pojde siedziec? czy raczej dostane kilka tys eur w plecy? czy co?

    bylbym duzo wdzieczny za jakies komentarz
    pozdrawiam
    krzysiek