  • 1. Data: 2009-03-15 10:04:17
    Temat: Nielegalne wykorzystanie zdjęć w serwisie www
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Wątku tego chyba nie było, z punktu widzenia prawnego jednak jest on
    ciekawy:

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/policja_i_prokura
    tura_umorzyly_postepowanie_w_sprawie_88574.html
    lub tu:
    http://tiny.pl/bj4k

    Nasuwają się takie pytania:
    cytat: "Poszedłem do notariusza, byłem u adwokata, ale choć mieli komputery
    i internet, żaden z nich nie chciał pisemnie potwierdzić, że tego dnia, o
    tej godzinie moje zdjęcia widniały na stronie Cosmobelle."

    Autor zapewne chciał mieć zeznania świadków, będących osobami zaufania
    publicznego, jednak czy ci mieli prawo odmówić takiego potwierdzenia ?
    Czy zeznanie np. sąsiada, że widział w internecie..., ma mniejszą moc
    prawną ?

    cytat: "9 października 2008 roku Krystian Jamróz dostał jednak
    postanowienie o umorzeniu dochodzenia.Dlaczego prokuratura i policja nie
    stanęły w jego obronie? Czemu nie wystąpiły przeciwko właścicielce firmy,
    która wykorzystała zdjęcia? [...] aspirant Dziurowicz napisał, że nie
    dopatrzył się przestępstwa w postępowaniu właścicielki firmy Cosmobelle."

    własnie... te pytania z artykułu... czemu ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://grupy.3mam.net/ różne tematy

  • 2. Data: 2009-03-15 11:50:24
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 15 Mar, 11:04, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:

    > własnie... te pytania z artykułu... czemu ?
    >
    > --
    > Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    > Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow

    Bo jak widac pan mlodszy aspirant nie wie o czym pisze. Uzasadnia ze
    niby nie pisala na stronie ze jest autorka zdjec na stronie a potem
    podaje artykul i punkt gdzie wyraznie pisze o "rozpowszechnianiu bez
    podania nazwiska lub pseudonimu tworcy".
    Zlozylbym zazalenie na ich postepowanie i ponownie na policji sprawe
    kradziezy.

  • 3. Data: 2009-03-15 13:07:35
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał:
    [..]
    > własnie... te pytania z artykułu... czemu ?

    A czy autor robi prokuraturze i policji szkolenia, wręcza nagrody za
    nękanie odbiorców itd. itp. jak pewna znana firma?

    Nie?

    No to już wiesz czemu.
    Jest nikim i tyle.

    pozdrawiam
    Arek

  • 4. Data: 2009-03-15 14:20:03
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 15 Mar 2009 11:04:17 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

> [...]
    > komputery i internet, żaden z nich nie chciał pisemnie potwierdzić, że
    > tego dnia, o tej godzinie moje zdjęcia widniały na stronie Cosmobelle."

    I bardzo słusznie, bo jak wiadomo podłożyć można wszystko -- a notariusz
    to potwierdzi.
    Mi raz udało się takie coś uzyskać, chociaż pani rejent długo się
    zastanawiała jak to opisać.

> [...]
    > publicznego, jednak czy ci mieli prawo odmówić takiego potwierdzenia ?
    > Czy zeznanie np. sąsiada, że widział w internecie..., ma mniejszą moc

    Nie ma "mniejszej mocy prawnej". Podobnie jak potwierdzenie czegoś
    takiego czynnością notarialnej nie ma większej.
    I tak nie obyłoby się bez biegłego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2009-03-18 06:46:36
    Od: "Marek" <b...@w...pl>

    > A czy autor robi prokuraturze i policji szkolenia, wręcza nagrody za
    > nękanie odbiorców itd. itp. jak pewna znana firma?

    O jakiej firmie mówisz? Interesuje mnie ten temat.

    --

    pozdr - Marek

  • 6. Data: 2009-03-18 13:11:39
    Temat: Re:
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Marek napisał(a) :

    > O jakiej firmie mówisz? Interesuje mnie ten temat.

    He, he. Z podróży międzygwiezdnej wróciłeś? Micro$oft oczywiście.
    I może jeszcze znalazłyby się inne firmy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE