    From: Hans <L...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niedozwolone praktyki?
    Date: Fri, 10 Sep 2004 11:46:30 -0400

    No wiec mam taki maly problemik, napiszcie co o tym myslicie.
    Moja dziewczyna korzysta z uslug osiedlowego providera internetowego,
    niestety jakos uslug oferowana przez tych panstwa jest tragiczna,
    przecietnie kilkanascie razy dziennie zanika sygnal, trwa to od kilku
    sekund do czasami kilku godzin. Poza tym standardem jest ze w czasie
    deszczu, silnych podmuchow wiatru i innych takich zaburzen atmosferycznych
    rowniez nie ma sygnalu. Ostatnio prowadzilem "dziennik" i wyliczylem ze
    przez 75% okresu rozliczeniowego internetu nie ma, zglosilem sie z tym od
    biura tej firmy domagajac sie zwrotu pieniedzy za oplacony abonament,
    bardzo mila sekretarka powiedziala ze Oni z tym nic nie zrobia (czemu
    zreszta sie nie dziwie, bo w koncu zapis na kartce papieru to zaden dowod).
    Ostatnio firma ta, po tym jak na forum ktos rzucil pomysl zgloszenia sprawy
    do Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumentow zmienila regulamin wprowadzajac
    taki punkt :

    4. Zleceniobiorca nie gwarantuje przepustowosci transmisji do zasobów
    internetowych.

    Czy jest jakis sposob aby "utrzec im nosa"?