eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy › Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a zerwanie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "Ajgor" <n...@m...a>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Niedotrzymywanie warunków umowy przez operatora telefonii komórkowej a
    zerwanie umowy
    Date: Wed, 28 Nov 2007 15:09:43 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 69
    Message-ID: <fijsrk$e10$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-502.lubin.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1196258996 14368 81.168.161.246 (28 Nov 2007 14:09:56
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Nov 2007 14:09:56 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:500354
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Znajomy prosił mnie o zorientowanie się w temacie, więc się "orientuję":)
    Znajomy otóż ma z Plusem podpisaną umowę (niestety nie wiem, na jaki okres)
    na bezprzewodowy dostęp do internetu.
    Niestety okazuje się, że ten internet jest delikatnie mówiąc do niczego.
    Praktycznie nigdy nie osiąga szybkości zadeklarowanej w umowie, a do tego
    bardzo często w ogóle nie chodzi. Bywa, ze przez kilkanście godzin dziennie,
    i tak codziennie. W związku z tym znajomy chciał by rozwiązać z nimi umowę.
    Problem w tym, że w umowie jest punkt mówicy o tym, że w razie zerwania
    umowy on będzie płacił karę. Chciał bym się dowiedzieć, czy takie
    "niewywiązywanie" się z umowy przez Plusa można uznać za niewyknywanie
    usługi, za którą powbierają opłatę, i rozwiązać umowę z ich winy, lub po
    prostu uznać, że to oni zerwali umowę nie wywiązując się z jej warunków?
    Dodam, że znajomy wielokrotnie próbował dzwonić na ich infolinię, to go
    odsyłano "od Annasza do Kajfasza". Podali mu jakiś numer, pod którym nigdy
    nikt nie odbiera. Wreszcie napisał do nich pismo, na które dostał
    odpowiedź... po prostu spławiającą. A zresztą.. Przesłał mi te pisma, więc
    je tu przytoczę. On napisał do nich tak:

    "Witam!

    chciałbym rozwiązac umowe zawrta pomiedzy mna a polkomtelem na usługę
    iplus.powodem takiej decyzji jest bardzo czeste nie dotrzymywanie
    warunkow umowy ze strony polkomtel s.a..tzn opłata abonamentowa jest
    pobierana za pełny(24 godziny na dobę) miesięczny dostęp do usługi
    iplus a ja niestety bardzo często nie mogę skorzystac z tego za co
    płacę ponieważ na przykład komputer zdalny nie odpowiada.co więcej
    przy próbie połączenia z konsultantem(co jest właściwie nie
    możliwe)zostałem odesłany do działu opłat abonamentowych i tam już
    niestety nikt nie odebrał(20 minut oczekiwania)w dniu wczorajszym
    problem trwał ponad 10 godzin(po 23 przestałem probowac sie polączyc)a
    w okresie przedwakacyjnym(od połowy czerwca)brak możliwości polączenia
    trwała dłużej niż tydzień czasu(abonament został pobrany za pełne 30
    dni czego już wogóle nie rozumiem.usterka w tamtejszym okresie była
    wielokrotnie przeze mnie zgłaszana)jestem abonentem z [...]
    woj.dolnośląskie.numer z którego się łącze to [tu numer].podaje go po
    to aby ktoś rozumny mógł prześledzic w historii czy piszę
    prawdę.oczekuje odpowiedzi na to, czy mam podstawy aby odstąpic od
    umowy której warunki są przez was nie dotrzymywane.

    z poważaniem

    wybitnie zadowolony abonent iplusa
    [a tu nazwisko...]"

    A oni odpisali mu tak:

    "Szanowni Państwo,

    poniżej znajduje się odpowiedź na wiadomość skierowaną do Plus.


    Temat
    nie dotrzymywanie warunkow umowy c.d

    Wątek dyskusji
    Odpowiedź ([...tu nazwisko osoby odpowiadajacej])
    28-11-2007 08:13
    Serdecznie przepraszam Państwa za utrudnienia w uzyskaniu połączenia z
    naszym konsultantem. Problem spowodowany jest dużą liczbą połączeń
    przychodzących od naszych Klientów.
    Zapewniam, iż robimy wszystko, co w naszej mocy, by poprawić sytuację."

    I moje pytanie: Czy może zerwać umowę nie płacąc kary z umowy? Czy w razie
    czego sąd uzna, że zerwanie umowy nastapiło z winy operatora? W końcu oni w
    ogólenie wywiązują się z umowy, i dosłownie olewają klienta.
    Pozdrawiam.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1