    From: "Monika Ardikowska" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nie uznanie reklamacji na buty ?
    Date: Mon, 23 Jun 2003 19:31:32 +0200

    Oddalam buty do rekalmacji przyczyna reklamacji bylo odklejanie sie podeszw
    w obu butach, przetarte zapietki
    Buty kupilam pazdzierniku 2002 roku
    Niestety reklamacje mi odrzucono podajac jako powod "obuwie zniszczone nie
    podlega reklamacji .rekalmacja odrzucona" odwoalanei jest podpisane nie
    przez rzeczoznawce tylko technika technolaga obuwia z tej fabryki obuwia
    gdzie moje buty wyprodukowano
    Czy ktos moze mi cos doradzic moze ma jakies pismo ktore moge wykorzystac ?
    Co wogole moge zrobic, prosze o jakas rade paragrafy na ktore moge sie
    powolac, jesli juz faktycznei ktos odesle mnie do konfederacji konsumenckiej
    to ewentualnie prosba o numer telefonu i adres w krakowie
    Ale bardziej chcialabym uslyszec kogos kto pisal odowoalanie od decyzji
    Fabryki
    Zreszta sam powod odrzucenia jest dla mnei dziwny odrzucono bo sa
    zniszczone, no nie sa nowe bo maja 8 miesiecy ale przeciez to sa buty a w
    butach sie chodzi :) tym bardziej ze sa ta buty typu polbuty aa nie szpilki
    Jak mozecie co doradzic to dzieki pozdrawiam z krakowa monika